mari carmen (@maricar82615880) 's Twitter Profile
mari carmen

@maricar82615880

Administrativa. Defensora de lo justo i de una Catalunya lliure i soberana . Junts L'Hospitalet

ID: 3944246055

calendar_today13-10-2015 07:04:02

1,1K Tweet

170 Takipçi

794 Takip Edilen

Junts per l'Hospitalet (@juntsxlh) 's Twitter Profile Photo

Seguim recorrent #LHospitalet i a la plaça Espanyola aquest matí hem explicat el nostre projecte. Garantirem el benestar dels hospitalencs i hospitalenques amb un govern fort a Catalunya!

Seguim recorrent #LHospitalet i a la plaça Espanyola aquest matí hem explicat el nostre projecte.

Garantirem el benestar dels hospitalencs i hospitalenques amb un govern fort a Catalunya!
Jordi Ⓜ️onrós🎗 (@jordimonros) 's Twitter Profile Photo

Diumenge votaré la llista del President krls.eth / Carles Puigdemont Puigdemont + Junts per Catalunya🎗 però també estaré votant a l'amic i company Eliseu Esterlich de Junts per l'Hospitalet, persona compromesa amb l'Hospitalet i Catalunya i alhora molt ben preparada per ser diputat al Parlament de Catalunya. #PuigdemontPresident

Damià del Clot Trias (@clotdel) 's Twitter Profile Photo

Com a milintant d'ERC des de fa més de vint anys, exalcalde i expresident comarcal, vull que el meu partit doni suport al president krls.eth / Carles Puigdemont si presenta candidatura. I refem tots els ponts, estructures i el que faci falta fins assolir la independència.

Com a milintant d'ERC des de fa més de vint anys, exalcalde i expresident comarcal, vull que el meu partit doni suport al president <a href="/KRLS/">krls.eth / Carles Puigdemont</a> si presenta candidatura. I refem tots els ponts, estructures i el que faci falta fins assolir la independència.
Junts per l'Hospitalet (@juntsxlh) 's Twitter Profile Photo

Seguim recorrent #LHospitalet i aquest cap de setmana hem explicat el nostre projecte al barri Centre i a la Torrassa. Per seguir guanyant i defensar Catalunya a Europa cal votar Toni Comín i Junts!

Seguim recorrent #LHospitalet i aquest cap de setmana hem explicat el nostre projecte al barri Centre i a la Torrassa. 

Per seguir guanyant i defensar Catalunya a Europa cal votar <a href="/toni_comin/">Toni Comín</a> i Junts!
Jordi Ⓜ️onrós🎗 (@jordimonros) 's Twitter Profile Photo

No oblideu que d'aquí tot just una setmana, el proper diumenge 9 de juny tenim una cita a les urnes i a la llista de Junts i Lliures per Europa encapçalada per Toni Comín, comptem amb una excel·lent candidata, l'hospitalenca Teresa Rubio, cap de llista de Junts per l'Hospitalet. DEFENSEM CATALUNYA A EUROPA 💪🏻

No oblideu que d'aquí tot just una setmana, el proper diumenge 9 de juny tenim una cita a les urnes i a la llista de <a href="/JuntsEU/">Junts i Lliures per Europa</a> encapçalada per <a href="/toni_comin/">Toni Comín</a>,  comptem amb una excel·lent candidata, l'hospitalenca <a href="/terirrubio/">Teresa Rubio</a>, cap de llista de <a href="/JuntsXLH/">Junts per l'Hospitalet</a>.
DEFENSEM CATALUNYA A EUROPA 💪🏻
Junts per l'Hospitalet (@juntsxlh) 's Twitter Profile Photo

A #LHospitalet vam celebrar ahir el Dia de la Sardana amb una ballada a la plaça Ajuntament! Som una ciutat sardanista i n'estem orgullosos!

A #LHospitalet vam celebrar ahir el Dia de la Sardana amb una ballada a la plaça Ajuntament!

Som una ciutat sardanista i n'estem orgullosos!
krls.eth / Carles Puigdemont (@krls) 's Twitter Profile Photo

Comparteixo l'alegria pel fet que tanta gent acusada i perseguida injustament en una causa delirant pugui recuperar, des d'ahir, una part de la vida i la normalitat robades. Una alegria sense matisos. Tanmateix, en voldria fer alguns comentaris. 1. Em resulta sorprenent que un

Alex DM || ⭐ || (@xoman08) 's Twitter Profile Photo

Sílvia Orriols Les lleis no les tenen en contra. El que tenim en contra els catalans són uns jutges que ens imposa Madrid i que apliquen les lleis "contra els catalans" seguint una agenda etnocida o de "substitució demogràfica".

Alex DM || ⭐ || (@xoman08) 's Twitter Profile Photo

Cris Esquerra Republicana Si , però Oriol Junqueras 🎗️ continua inhabilitat ja que no li han aplicat la amnistia. El mateix per krls.eth / Carles Puigdemont, Toni Comin i Lluis Puig. L'estat busca una derrota total i humiliar completament els autors del 1-O.

krls.eth / Carles Puigdemont (@krls) 's Twitter Profile Photo

El Parlament de Catalunya ha convocat a tots els diputats al debat d’investidura del pròxim president de la Generalitat. Jo hi he de ser i hi vull ser. Per això he emprès el viatge de retorn des de l’exili.

krls.eth / Carles Puigdemont (@krls) 's Twitter Profile Photo

Avui sóc a Waterloo després d'uns dies extremadament difícils. Cal analitzar la situació política i posar en perspectiva la raó profunda de l'operació que va fer possible el que va ocórrer ahir. I ho faré. Però són milers de quilòmetres en molt pocs dies i moltes jornades d'una

Junts per l'Hospitalet (@juntsxlh) 's Twitter Profile Photo

Celebrem els 90 anys del Pont d’en Jordà, constatant el seu deteriorament i reivindicant alhora la urgent rehabilitació. Ajuntament de L'Hospitalet descuida el patrimoni de la nostra ciutat.

Celebrem els 90 anys del Pont d’en Jordà, constatant el seu deteriorament i reivindicant alhora la urgent rehabilitació.

<a href="/LHAjuntament/">Ajuntament de L'Hospitalet</a> descuida el patrimoni de la nostra ciutat.
Junts per l'Hospitalet (@juntsxlh) 's Twitter Profile Photo

L’Ajuntament de l’Hospitalet ha de deixar de negar recursos a la Coordinadora Sardanista de l’Hospitalet i donar suport a la sardana. No podem permetre aquest menyspreu a la cultura catalana! Des de Junts per l’Hospitalet expressem tot el nostre suport a la Coordinadora

L’Ajuntament de l’Hospitalet ha de deixar de negar recursos a la Coordinadora Sardanista de l’Hospitalet i donar suport a la sardana.

No podem permetre aquest menyspreu a la cultura catalana!

Des de Junts per l’Hospitalet expressem tot el nostre suport a la Coordinadora
krls.eth / Carles Puigdemont (@krls) 's Twitter Profile Photo

Avui fa un any que compareixia públicament a Barcelona, després de gairebé set anys de no haver posat els peus al Principat de Catalunya. Ho vaig fer en el lloc i a l’hora anunciats, amb la intenció d’assistir tot seguit al debat d’investidura del President de la Generalitat que

VIQUI ||☆|| (@viquirepublica) 's Twitter Profile Photo

ERC: amb el 14,8% dels escons al Parlament ha nomenat, a dit, 132 alts càrrecs, un 23% del total Total: 10,3 milions anuals Comuns: amb el 4,4% dels escons del Parlament, sols 6 diputats, ha nomenat , a dit, 34 alts càrrecs. Total: 3 milions d'euros anuals En resum: Paguem un

ERC: amb el 14,8% dels escons al Parlament ha nomenat, a dit, 132 alts càrrecs, un 23% del total
Total: 10,3 milions anuals

Comuns: amb el 4,4% dels escons del Parlament, sols 6 diputats, ha nomenat , a dit, 34 alts càrrecs.
Total: 3 milions d'euros anuals

En resum: Paguem un