Ramazan Bulut(@Ramazan07472532) 's Twitter Profile Photo

ile Antonio Pappano, Angela Gheorghiu, 'Verdi: Il trovatore, Act 4: 'D'amor sull'ali rosee' (Leonora)' şarkısını keşfet
deezer.page.link/TkCENypAqLchbR…

account_circle
Oñur(@requiem444_) 's Twitter Profile Photo

Europa Universalis IV oyunundaki eventler sayesinde çok sayıda tarihi olayı öğrendim ve bunlar genel kamu hukuku dersinde çok işime yaradı. Habeas Corpus Act ile İngiliz İç Savaşı'nı bu oyun sayesinde öğrendim ve derste karşıma çıkınca bilgili olmanın rahatlığını yaşadım.

account_circle
Tergum Hero 📼(@YedekPersona) 's Twitter Profile Photo

+
İşin bir güzel tarafı da şu; bunların hikâyeleri aşama aşama veriliyor. Yani bir karakterin tüm yan hikâyelerini başta yapamazsın. Oyunun haritası 3'e bölünmüş durumda ve oyunda act atladıkça yeni yan görevleri açılıyor bu karakterlerin.
+

+
İşin bir güzel tarafı da şu; bunların hikâyeleri aşama aşama veriliyor. Yani bir karakterin tüm yan hikâyelerini başta yapamazsın. Oyunun haritası 3'e bölünmüş durumda ve oyunda act atladıkça yeni yan görevleri açılıyor bu karakterlerin. 
+
account_circle
Ramazan Bulut(@Ramazan07472532) 's Twitter Profile Photo

ile Vittorio Grigolo, 'Carmen, Act II: La fleur que tu m'avais jetée' şarkısını keşfet
deezer.page.link/E65LkWFgtFx2bh…

account_circle
emar(@olay_act) 's Twitter Profile Photo

Das Ist Dec🎬🎥 G-Fam moruk bahsettiğim şey sadece ikisi arasında değil türkçe rapte daha önce kimse aynı şarkıda dissleşmemeişti
türkçe rapte daha önce kimse aynı albümde de dissleşmedi en azından bildiğim kadarıyla ilklerin ikilisi fln öyle sikik bişi düşündüm

account_circle
Kerim HAS(@Kerim_HAS) 's Twitter Profile Photo

ABD'nin hazırladığı ve Rusya'nın Ukrayna topraklarını ilhakının kınandığı karar tasarısı BM Güvenlik Konseyi'nde Moskova'nın vetosuna takılmış.

Bu normal.

Asıl önemlisi Çin, Hindistan ve Brezilya'nın çekimser kalması.

Putin için çok değerli bu destek.

reuters.com/world/us-act-u…

account_circle
Junkyard(@JunkyardNova) 's Twitter Profile Photo

Atilla Yesilada Size herkes sallamis ama bu dogru. Zaten simdiden pek cok sirket Turkiye’deki tedarikcilerine Sedex denetimini zorunlu kilmaya basladi. Modern Slavery Act, Social Responsibility gibi konu basliklarini da titizlikle inceliyorlar.

account_circle
HolyPolitic(@holypolitic) 's Twitter Profile Photo

Kremlin: 'Rusya'ya dahil edilen yeni topraklara karşı saldırılar, Rusya'ya karşı saldırganlık eylemi olarak kabul edilecektir.'

Kremlin: 'Attacks against new territories annexed to Russia will be considered an act of aggression against Russia.'


Kremlin: 'Rusya'ya dahil edilen yeni topraklara karşı saldırılar, Rusya'ya karşı saldırganlık eylemi olarak kabul edilecektir.'

Kremlin: 'Attacks against new territories annexed to Russia will be considered an act of aggression against Russia.'

#Russia
#Ukraine️ #Putin
account_circle
Selçuk Uygur(@selcukuygur) 's Twitter Profile Photo

Üniversitedeki WoW ekibimin yarısı yurt dışında, yarısı TR’de yönetici. Adres soramayan adamlar Teamspeak’te B2/C1 seviyesinde İngilizce yaptı. HOI2 oynuyordum, oradan öğrendiğim askeri terminolojinin hâlâ ekmeğini yiyorum.
Yani oyunlar ölü zamandan çok daha fazlasıdır, oynayın.

account_circle