İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile

8,8K Followers

64 Following

İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

WhatsApp kanalımız açıldı. 📢 Çalışma, duyuru ve çağrılarımızı, WhatsApp kanalımıza katılarak özel içerik ve iyilik haberleri eşliğinde kolaylıkla takip edebilirsiniz; Kanal Linki: whatsapp.com/channel/0029Va…

Filistin İçin Yürüyoruz! 🇵🇸 Gazze'deki soykırıma ve Filistin halkının çektiği acılara dur demek için yürüyoruz! 📍 Başlangıç: Fatih Camii 📍 Varış: Edirnekapı 🗓️ 25 Ağustos Pazar 🕑 Saat: 18:30

Filistin İçin Yürüyoruz! 🇵🇸

📍 Başlangıç: Fatih Camii
📍 Varış: Edirnekapı

🗓️ 25 Ağustos Pazar
🕑 Saat: 18:30
İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

Lise kampında akılda kalan 3 şeyi biz sorduk onlar cevapladı.😎⛺️ Sende kamplarda aklında kalan şeyleri yorumlara yazarak bizimle paylaşabilirsin.🤓✍🏼

Bugün Fatih Camii'nden Edirnekapı'ya yürüyerek, Filistin'deki zulme ve soykırıma karşı güçlü bir mesaj verdik. Her adımımız, Filistinli kardeşlerimizin hakları ve özgürlüğü için attığımız bir adımdır.

Gençlik ve Spor Bakanlığı Bakan Yardımcısı Sn. Dr. Enes Eminoğlu, Tuzla Ömer Halisdemir Kamp Alanı’nda gerçekleştirdiğimiz lise yaz kampımızda bizleri ziyaret etti.

İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

✨ Liseli gönüllülerimizle Tuzla Ömer Halisdemir Kamp Alanı'nda harika bir doğa kampı gerçekleştirdik! 🏕️ Paintball heyecanı, yüzme keyfi, eğitim konferansları, ateş başında sohbetler ve muhteşem atölyelerle dolu dolu günler geçirdik.

Vicdanına Sahip Çık! Liman Başkanlığı’nın çıkış onayı vermediği Vicdan Gemisi ve Gazze’nin özgürlüğü için başlatılan “Özgürlük Nöbeti’ni” destekliyoruz. 🗓️ 06 Eylül Cuma - 19.30 📍Haydarpaşa Limanı C Kapısı

Vicdanına Sahip Çık!

🗓️ 06 Eylül Cuma - 19.30
📍Haydarpaşa Limanı C Kapısı
İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

🛳️ Vicdan Gemisi ve Gazze’nin özgürlüğü için başlatılan Özgürlük Nöbeti’ne destek vermek üzere Haydarpaşa Limanı’ndayız! 🇵🇸 Filistin özgür olana dek...

Filistin özgür olana dek...
İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

Kevseriyye Medresesi öncülüğünde alanında uzman hocaları ile zengin İslami İlimler müfredatı ve çeşitli atölye, panel ve geziler ile "Sâye Akademi" katılımcılarına nitelikli bir ilave eğitim ortamı sunmayı hedefliyor. Liseli hanımefendilere yöneliktir. bit.ly/3yYdW8r

Liseli hanımefendilere yöneliktir.

bit.ly/3yYdW8r
İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

🚴‍♂️ Vicdan'ın Özgürlüğü İçin Pedallıyoruz! Vicdan Gemisi, zincirlerinin kırılmasını bekliyor. Haydarpaşa Limanı’na bisikletlerimizle özgürlük için pedal çeviriyoruz. 🗓️ 8 Eylül Pazar ⏰ 18:30 📍Üsküdar Medyan forms.gle/JJftmQTz6CqC5A…

🚴‍♂️ Vicdan'ın Özgürlüğü İçin Pedallıyoruz!

Vicdan Gemisi, zincirlerinin kırılmasını bekliyor.

Haydarpaşa Limanı’na bisikletlerimizle özgürlük için pedal çeviriyoruz.

🗓️ 8 Eylül Pazar
⏰ 18:30
📍Üsküdar Medyan

forms.gle/JJftmQTz6CqC5A…
İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

Aileler Sabah Namazında Buluşuyor! 🌙 İstanbul’un dört bir yanında, sevdiklerimizle sabah namazında bir araya geliyoruz. 🗓️ 8 Eylül Pazar ⏰ 05:30

Aileler Sabah Namazında Buluşuyor! 🌙

🗓️ 8 Eylül Pazar
⏰ 05:30
İstanbul Genç İHH (@istanbulgencihh) 's Twitter Profile Photo

☀️Ağustos ayı boyunca gerçekleştirdiğimiz heyecan dolu kamplarımızı gönüllülerimizin katılımıyla sonlandırdık. Sonraki kamplarda görüşmek üzere! 😎