Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profileg

205 Takip Edilen

Follow People
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Başkanımız Hüseyin Can Güner bayramın son gününde Kızılay'da esnafımız, görevi başındaki personelimiz ve vatandaşlarımızla bayramlaştı.

Başkanımız @hcanguner bayramın son gününde Kızılay'da esnafımız, görevi başındaki personelimiz ve vatandaşlarımızla bayramlaştı.

Kaldırımlar yayalarındır!

📍Ayrancı, Tirebolu Sokağı
📍Meşrutiyet, Selanik 2 Caddesi
📍Ön Cebeci, Dede Efendi Caddesi ve Umut Sokağı

Kaldırımlar yayalarındır! Araçların kaldırımları işgal etmemesi için sokaklarımızda delinatör çalışması yapıyoruz. 📍Ayrancı, Tirebolu Sokağı 📍Meşrutiyet, Selanik 2 Caddesi 📍Ön Cebeci, Dede Efendi Caddesi ve Umut Sokağı
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

👉Bayram dolayısıyla kapalı olan müzemizi yarın ziyarete açıyoruz.

Abidin Paşa Köşkü Milli Mücadele Müzesi'nde kendinizi tarihin içinde, kurtuluş mücadelemizi izlerken bulabilirsiniz. 👉Bayram dolayısıyla kapalı olan müzemizi yarın ziyarete açıyoruz.
Hüseyin Can Güner(@hcanguner) 's Twitter Profile Photo

Bayramda Ankara’da kalan ve bahar havasının tadını Kuğulu Park’ta çıkaran komşularımızın, görev başındaki personelimizin bayramını kutladık.

Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Başkanımız Hüseyin Can Güner Kuğulupark'ta komşularımızla bayramlaştı.

Nice güzel bayramlarda buluşmak umuduyla...

Başkanımız @hcanguner Kuğulupark'ta komşularımızla bayramlaştı. Bayramın ve baharın tadını çıkarmak için Kuğulupark'a gelen komşularımız için de bizim için de güzel bir gün oldu. Nice güzel bayramlarda buluşmak umuduyla... #Ankara
Hüseyin Can Güner(@hcanguner) 's Twitter Profile Photo

Umut dolu, gülen yüzler görmek bu bayramdaki en büyük neşe kaynağımız.

Bayramın ikinci gününde, partimizde yapılan bayramlaşma töreninde partililerimizle bayramlaştık. Umut dolu, gülen yüzler görmek bu bayramdaki en büyük neşe kaynağımız.
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Cebeci Gelişimsel Oyunevimizde rengarenk bayram şekerleri yaptık.
🍬🍭🍬

Tüm çocukların şeker tadında bir bayram geçirmesini dileriz.

Cebeci Gelişimsel Oyunevimizde rengarenk bayram şekerleri yaptık. 🍬🍭🍬 Tüm çocukların şeker tadında bir bayram geçirmesini dileriz. #iyibayramlar
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Temiz bir kent için çalışıyoruz...

Temiz bir kent için çalışıyoruz... #ÇankayaÇalışıyor Her zaman olduğu gibi bayramda da durmadan, gece gündüz demeden kentimizi temizlemeye devam edeceğiz.

Bayramda Ankara'da mısınız?
🌺

Parklarımız👇
🔗cankaya.bel.tr/pages/280/PARK…

Bayramda Ankara'da mısınız? #MutluBayramlar 🌺 Başkent'te kalıp bayram sessizliğinde kentin tadını çıkaranlardansanız haydi gelin, parklarımızda doğanın tadını birlikte çıkaralım! Parklarımız👇 🔗cankaya.bel.tr/pages/280/PARK…

13 Nisan'da tekrar görüşmek üzere🤗

Değerli komşularımız, Abidin Paşa Köşkü Milli Mücadele Müzemiz Ramazan Bayramı süresince kapalı olacaktır. 13 Nisan'da tekrar görüşmek üzere🤗
Hüseyin Can Güner(@hcanguner) 's Twitter Profile Photo

Ankara Kent Konseyimizin düzenlediği iftara tüm ilçe belediye başkanlarımız ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanımız Mansur Yavaş ile birlikte katıldık. Başkentimizi ülkemizin katılımcılık kültürünün de kalbi yapan Kent Konseyimize bu keyifli akşam için teşekkür ediyorum.
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Gücümüzü üretimden alıyor, halkın parasını halk için kullanıyoruz.
✅Yakupabdal Asfalt Plenti,
✅Karataş Beton Üretim Tesisi,

Gücümüzü üretimden alıyor, halkın parasını halk için kullanıyoruz. ✅Yakupabdal Asfalt Plenti, ✅Karataş Beton Üretim Tesisi, ✅Alacaatlı Boya Üretim, Araç Bakım ve Lojistik Tesisimizde kendi işçilerimiz ve üretim araçlarımızla üretime aralıksız devam ediyoruz.
Hüseyin Can Güner(@hcanguner) 's Twitter Profile Photo

Çankaya Belediyesi olarak ilk meclis toplantımızı yaptık.

Yeni dönemde tüm meclis üyelerimize başarılar diliyorum.

Hep birlikte Çankaya için çalışacağız.

Çankaya Belediyesi olarak ilk meclis toplantımızı yaptık. Yeni dönemde tüm meclis üyelerimize başarılar diliyorum. Hep birlikte Çankaya için çalışacağız.
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Bu akşam, iftar çadırlarımızda son kez birlikte iftar sofrasına oturacağız.

***İftar çadırlarımız yarın kurulmayacaktır.

İftar çadırlarımız;
📍Kutlugün Sokak Cebeci Cami Önü
📍Huzur Mah. Huzur Pazaryeri Yanı 1112. Cd. Üzeri

Bu akşam, iftar çadırlarımızda son kez birlikte iftar sofrasına oturacağız. ***İftar çadırlarımız yarın kurulmayacaktır. İftar çadırlarımız; 📍Kutlugün Sokak Cebeci Cami Önü 📍Huzur Mah. Huzur Pazaryeri Yanı 1112. Cd. Üzeri
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

Çankaya'da bayram temizliği başladı.

Çankaya'da bayram temizliği başladı. #ÇankayaÇalışıyor Komşularımızın daha hijyenik bir ortamda ibadetlerini yapabilmeleri için bayram öncesinde ilçemizdeki camilerde yaptığımız rutin temizlik çalışmalarımızı hızlandırdık.
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

13 Nisan tarihinden itibaren müzemizi ziyaret edebilirsiniz.

Değerli komşularımız, Abidin Paşa Köşkü Milli Mücadele Müzemiz Ramazan Bayramı süresince kapalı olacaktır. 13 Nisan tarihinden itibaren müzemizi ziyaret edebilirsiniz.
Çankaya Belediyesi(@cankayabelediye) 's Twitter Profile Photo

İlk Yardım Hayat Kurtarır!

İlk Yardım Hayat Kurtarır! #7NisanDünyaSağlıkGünü Toplum sağlığı için İlçe Halk Eğitim Merkezi iş birliği ile Milli Eğitim Bakanlığı sertifikalı ilk yardım eğitimleri düzenliyoruz.