Omer Yusuf(@OmerYusuf210) 's Twitter Profileg

511 Followers

315 Following

Toplama Kamp Mağdurları(@KampMagdurlari) 's Twitter Profile Photo

Tüm gönüldaşlarımızı davet ediyoruz.

İstanbul'da, BM'den Çin'e yönelik 'Tutulan Uygurları Derhal Serbest Bırak' kararıyla ilgili bir basın toplantısı düzenlenecektir. Tüm gönüldaşlarımızı davet ediyoruz.
Alfred_Uyghur(@Alfred_Uyghur) 's Twitter Profile Photo

If you work for foreign ministry of any country or a staff in UN, please share this message with anyone you know in those organizations. Thank you!

Uygur Hareketi(@U_Hareketi) 's Twitter Profile Photo

🗣️Biz Uyguruz, temel insan haklarına sahip değiliz.
🗣️Biz Uyguruz, Çin organlarımızı satıyor.
🗣️Biz Uyguruz, ailelerimizin hayatta olup olmadığını bilmiyoruz.
🗣️Biz Uyguruz, 2024'te bile bir soykırımla karşı karşıyayız.
📢 Doğu Türkistan’da yaşayan Uygur Türklerine ses olmak

Babusselam Okutan(@babussokutan) 's Twitter Profile Photo

Bu video Faşist Rus kamuoyunda büyük beğeni topladı

Rus Ulusal Muhafızları FSB Savcılık ve Polis,Yekaterinburg'da inşaat işinde çalışan Türkistanlı göçmen işçilere dönük operasyon yaptı operasyonda Türkler tek sıra ördek yürüyüşüne zorlandı.

Doğu Türkistan(@Uyghur_Report) 's Twitter Profile Photo

Merkez Üssü Doğu Türkistan Aksu ili, Üçturfan ilçesi olan 7.1 büyüklüğündeki depremde, şu ana kadar toplam 43 defa artçı deprem meydana geldi. 78 konut ağır hasar aldı, 47 ev yıkıldı.

Gelişmeleri takip etmeye devam ediyoruz.

Selahaddin Kaşgarlı(@Kashgarlii) 's Twitter Profile Photo

Depremin şiddeti Kırgızistan ve sınır ülkelerde hissedildi.

Depremde can kayıbı ve ya yarlılar ile ilgili bilgilere henüz ulaşılmıyor..

Yaklaşık bir saat önce Doğu Türkistan Aksu kentinin Üçturfan kasabasında, 22 kilometre derinlikte 7.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Depremin şiddeti Kırgızistan ve sınır ülkelerde hissedildi. Depremde can kayıbı ve ya yarlılar ile ilgili bilgilere henüz ulaşılmıyor..
Yalkun Uluyol(@YalkunUluyol) 's Twitter Profile Photo

First person from my family was taken away for “re-education” in September 2016. There were more than 30 people from my wider family who disappeared without a trace. Some were released, while others were coercively transferred to production facilities or sentenced to prisons.🧵

Selahaddin Kaşgarlı(@Kashgarlii) 's Twitter Profile Photo

Çin'in Doğu Türkistan'dan Arap dünyasına 'helal organ' transferi gerçek mi?

Detaylar👇🏼

qha.com.tr/turk-dunyasi/c…

Çin'in Doğu Türkistan'dan Arap dünyasına 'helal organ' transferi gerçek mi? Konuyu araştıran araştırmacı-gazeteci Ethan Gutmann, Çin’in yönetiminin toplama kamplatına attığı Uygur Türklerinin organlarını Arap devletlerine… #UyghurGenocide Detaylar👇🏼 qha.com.tr/turk-dunyasi/c…
Doğu Türkistan(@Uyghur_Report) 's Twitter Profile Photo

Gazi Mecliste, “Doğu Türkistan'a bir heyet gönderilerek, Uygur Türklerine yapılan baskı ve asimilasyonların yerinde incelenmesi” önergesi TBMM Genel Kurul’unda AK Parti ve MHP oylarıyla reddedildi. #UyghurGenocide

Yaşadık/yaşıyoruz
Konuştuk/konuşuyoruz
Anlattık/anlatıyoruz
Anlatamadık/anlatamıyoruz
Anla(mış) gibi yaptılar ve sustuk/susuyoruz

Şimdi bize anlıyor(muş) gibi yapanları
Sadece Allah’a havale ediyoruz…

Yaşadık/yaşıyoruz Konuştuk/konuşuyoruz Anlattık/anlatıyoruz Anlatamadık/anlatamıyoruz Anla(mış) gibi yaptılar ve sustuk/susuyoruz Şimdi bize anlıyor(muş) gibi yapanları Sadece Allah’a havale ediyoruz… #UyghurGenocide
Uygur Hareketi(@U_Hareketi) 's Twitter Profile Photo

🛑 Doğu Türkistan korla tren garı Toplama kampı mağdurları Uygur Türkleri için meçhul yolculuk
🙋‍♀️😥👇retwit ve takip için 🙏

ABD Dini İşler Komitesi Yüksek Komiseri Nuri Türkel Nury Turkel :

'En az 800 bin Uygur çocuk ailelerinden zorla koparıldı. Bu araştırmacıların inceleyeceği vaka çalışması ya da istatistik değil.Bunlar gerçek insanlar, halkımın çocukları!'