Banu Karakuş(@BanuKarakuss) 's Twitter Profileg
Banu Karakuş

@BanuKarakuss

T.C. İçişleri Bakanlığı Bakan Müşaviri🇹🇷 Radyo ve TV Programcısı (Ankara-İstanbul)

ID:3088637884

calendar_today12-03-2015 11:23:46

6,1K Tweets

1,7K Followers

700 Following

TRT Kurumsal(@TRTKurumsal) 's Twitter Profile Photo

Tam 60 yıl önce bugün başladı TRT'nin yolculuğu...

Tarihimizin her anının tanığıydık, hepsini kayda aldık, Türkiye’nin hem görsel…

Tam 60 yıl önce bugün başladı TRT'nin yolculuğu... TV yayıncılığı ülkemizle buluştu, radyolar tek çatı altında toplandı. Öncü olduk, yol gösterdik; bir okul olarak nitelikli yayıncılar yetiştirdik. Tarihimizin her anının tanığıydık, hepsini kayda aldık, Türkiye’nin hem görsel…
Ali Yerlikaya(@AliYerlikaya) 's Twitter Profile Photo

Bundan tam 104 yıl önce ’de dualarla açılan bir ulusun kaderini değiştirdi.

Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’…

Bundan tam 104 yıl önce #23Nisan1920’de dualarla açılan #TBMM bir ulusun kaderini değiştirdi. Milli Mücadele’nin en ateşten günlerinde İstiklal Savaşımızı yöneten Gazi Meclisimiz, mazlum milletlere de örnek oldu, ışık oldu. Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’…

Gelişmeleri takip ediyoruz.

Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.

Allah ülkemizi…

Tokat ili Sulusaray ilçesinde 5️⃣,6️⃣ büyüklüğünde meydana gelen depremde Tokat Valimiz, AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha taramalarına başlamıştır. Gelişmeleri takip ediyoruz. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi…
TRT FM(@TRTFM) 's Twitter Profile Photo

Bir Pazar Hatırası TRT FM'de başlıyor. Bu hafta konuğumuz Ömür Gedik.

Ömür Gedik

Ali Yerlikaya(@AliYerlikaya) 's Twitter Profile Photo

Gelişmeleri yakından takip ediyoruz.

Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun…

Antalya, Demre’de 4️⃣,7️⃣büyüklüğünde meydana gelen depremde AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri derhal saha taramalarına başlamıştır. An itibari ile olumsuz bir durum yoktur. Gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun…
Ali Yerlikaya(@AliYerlikaya) 's Twitter Profile Photo

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Vesilesiyle Kadın Buluşması Programındayız. 📍Ankara 📡🎥 twitter.com/i/broadcasts/1…

CNN TÜRK Program(@CNNTURKProgram) 's Twitter Profile Photo

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Türkiye'nin huzur ve güvenliğine dair gerçekleştirilen bütün çalışmaları Ahmet Hakan'la 'de açıklıyor. bu akşam 20:30'da CNN TÜRK'te bit.ly/42VMd2u

Gelişmeleri takip ediyoruz.

Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.…

Çanakkale Biga’da 4️⃣,6️⃣ büyüklüğünde meydana gelen depremde AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha taramalarına başlamıştır. An itibari ile olumsuz bir durum yoktur. Gelişmeleri takip ediyoruz. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.…
Ali Yerlikaya(@AliYerlikaya) 's Twitter Profile Photo

Yerli ve Milli Teknoloji hamlemizin en güzel örneklerinden olan Milli Muharip uçağımız gökyüzündeki yeni gururumuz oldu🇹🇷

5.Nesil savaş uçağımızın üretildiği TUSAŞ’ı ziyaret edip, tesislerimizi gezdik.

TUSAŞ Genel Müdürü Prof. Dr. Sayın Temel Kotil’i ve tüm ekip…

Ali Yerlikaya(@AliYerlikaya) 's Twitter Profile Photo

Erzincan İliç’te meydana gelen toprak kayması sonrası Basın Açıklamamızı gerçekleştiriyoruz. 📍Erzincan 📡🎥 twitter.com/i/broadcasts/1…

Yapılan ibadetlerin ve duaların kabul olması niyazıyla Miraç Gecemizin birliğimize, beraberliğimize vesile olmasını diliyorum.

’miz ülkemize, milletimize ve İslam alemine hayırlar getirsin inşallah.

Gecemiz mübarek olsun.

🌙

Ali Yerlikaya(@AliYerlikaya) 's Twitter Profile Photo

Depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum.

Mekanları cennet,
makamları âli olsun.🇹🇷

Bu sabah Kahramanmaraş Kapıçam Deprem Mezarlığını ziyaret ettik, deprem şehitlerimizi dualarla andık. Depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Mekanları cennet, makamları âli olsun.🇹🇷

⏰0️⃣4️⃣.1️⃣7️⃣
Bundan tam 1 yıl önce bu dakikada, Kahramanmaraş Pazarcık merkezli 7.7 büyüklüğündeki depremle sarsıldık.

Depremi süresi 65 saniyeydi ama sanki bir ömür gibi sürdü.

Yaşadıklarımız Asrın Felaketiydi. 120 bin kilometre karelik alanda 11 ilimiz, 124 ilçemiz, 6.929 köy…

T.C. İçişleri Bakanlığı(@TC_icisleri) 's Twitter Profile Photo

O;
Nice ölümsüz eserlerin sahibi,
sadece “Adam Olacak Çocuklar”ın değil;
“7'den 77'ye” herkesin ‘Barış Abisi’ydi.
'yu vefatının 25. yılında rahmetle ve saygıyla anıyoruz.

O; Türk müzik dünyasının unutulmaz ismi, Anadolu irfanıyla yoğrulmuş bir modern zamanlar ozanıydı. Nice ölümsüz eserlerin sahibi, sadece “Adam Olacak Çocuklar”ın değil; “7'den 77'ye” herkesin ‘Barış Abisi’ydi. #BarışManço'yu vefatının 25. yılında rahmetle ve saygıyla anıyoruz.
TRT FM(@TRTFM) 's Twitter Profile Photo

Bir Pazar Hatırası TRT FM'de başlıyor. Bu hafta konuğumuz Bahadır Tatlıöz.

Bahadır Tatlıöz

Bugün Saat 11.40 sıralarında
Sarıyer Büyükdere Mahallesinde bulunan Santa Maria Kilisesindeki ayin sırasında,
ayine katılanlar içinde bulunan C.T.
maskeli 2 kişi tarafından silahlı saldırıya uğramış
ve maalesef hayatını kaybetmiştir.

Konuyla ilgi geniş çaplı soruşturma ve…

TRT FM(@TRTFM) 's Twitter Profile Photo

Bir Pazar Hatırası TRT FM'de başlıyor. Bu hafta konuğumuz Ferhat Göçer.