Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profileg
Politik Baykuş

@politikbaykus

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Politik Haber Portalı #MSGSÜ #OkulumaDokunma #HocamaDokunma #ArkadaşımaDokunma

ID:707207107515387904

linkhttps://instagram.com/politikbaykus?igshid=MjEwN2IyYWYwYw== calendar_today08-03-2016 14:11:28

24,0K Tweets

77,4K Followers

2,3K Following

Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profile Photo

1 Mayıs’a Taksim’e Üniversitelilere özgürlük!

🗓️21 Mayıs Salı
📍Bomonti
⏰12.30

📢MSGSÜ öğrencileri olarak, 1 Mayıs alanı Taksim Meydanı’dır dediği için hukuksuzca tutuklanan sıra arkadaşlarımıza özgürlük demek için bir araya geliyoruz! 1 Mayıs’a Taksim’e Üniversitelilere özgürlük! 🗓️21 Mayıs Salı 📍Bomonti ⏰12.30 #HepsiniAlacağız
Kadrajın Ardındakiler(@kadrajnardinda) 's Twitter Profile Photo

🎬Kadrajın Ardındakiler Anlatıyor:

1 Mayıs’ta meydanlarda bulunan ‘1 Mayıs Taksim’dir’ dediği için tutuklanan arkadaşlarımız için kadrajın ardında bırakılanlara yeniden bakıyoruz.

1 Mayıs Taksim’dir iradesi suç değildir:

Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profile Photo

1 Mayıs alanı Taksim meydanıdır dediği için tutuklanan 50 arkadaşımızdan 2’si tahliye edildi.

Bu daha başlangıç, mücadeleye devam!

Öğrenci Faaliyeti(@ogrncifaaliyeti) 's Twitter Profile Photo

1 Mayıs alanı Taksim’dir dediği için tutuklanan 50 arkadaşımızdan 2’sini aldık.

Tutuklanan tüm arkadaşlarımızı alana kadar mücadeleye devam edeceğiz!✌🏻

1 Mayıs alanı Taksim’dir dediği için tutuklanan 50 arkadaşımızdan 2’sini aldık. Tutuklanan tüm arkadaşlarımızı alana kadar mücadeleye devam edeceğiz!✌🏻 #HepsiniAlacağız
Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profile Photo

Gezi direnişini savunduğu için 2 yıldır tutuklu olan MSGSÜ Şehir ve Bölge Planlama bölümündeki hocamız Tayfun Kahraman’ın doğum gününü kutlamak için MSGSÜ’den hocalarımız video paylaştı.

Bugün Tayfun hocanın doğum günü |Gezi direnişini savunduğu için 2 yıldır tutuklu olan MSGSÜ Şehir Bölge Planlama bölümündeki hocamız Tayfun Kahraman’ın kızı Vera doğum gününü kutladı.

İyi ki doğdun Tayfun Hoca!

Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profile Photo

Oyuncu ve yazar Orhan Aydın’dan (orhan aydın ) tutuklanan sıra arkadaşlarımız için destek videosu: “ Anayasa Mahkemesi’nin kararına göre Taksim Meydan’ı aynı zamanda 1 Mayıs meydanıdır. Tutuklular bir an önce serbest bırakılmalıdırlar.”

📢MSGSÜ’ye çıkan sokaklardan sesleniyoruz:

Her sokakta adınız, ilmek ilmek ördüğünüz mücadeleniz, mücadelemiz geçecek.

İbo Meriç Sait Rana Doğukan Arkadaşlarımızı Alacağız!

📢MSGSÜ’ye çıkan sokaklardan sesleniyoruz: Her sokakta adınız, ilmek ilmek ördüğünüz mücadeleniz, mücadelemiz geçecek. İbo Meriç Sait Rana Doğukan Arkadaşlarımızı Alacağız! #HepsiniAlacağız
Öğrenci Faaliyeti(@ogrncifaaliyeti) 's Twitter Profile Photo

Fatih Dayanışması’nın çağrısıyla 1 Mayıs Taksim’dir dediği için tutuklanan 25’i üniversite öğrencisi 50 arkadaşımız için basın açıklamamızı gerçekleştirdik.

1 Mayıs’a Taksim’e tutsaklara özgürlük!

Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profile Photo

Müzisyen Deniz Tekin’den (deniz 🇵🇸 ) tutuklanan sıra arkadaşlarımız için destek videosu: “1 Mayıs’ta eylem yaptığı için tutuklanan 25’i üniversiteli 50 kişi tutuklandı. Taksim işçi ve öğrencilere kapatılamaz, tutuklananlar özgür bırakılsın”

📍Kağıthane

Yürüyüş yapmak suç değildir, halka saldırmak suçtur!

📍Kağıthane 1 Mayıs’ta direnişin kitabını yazan tutuklu arkadaşlarımıza kitaplarımızın kapaklarından sesleniyoruz. Yürüyüş yapmak suç değildir, halka saldırmak suçtur! #HepsiniAlacağız #TaksimiÖzgürBırak #TaksimiSavunduk
Özgür Marmara(@ozgur_marmaraa) 's Twitter Profile Photo

📍Göztepe Kampüsü

Sıra arkadaşlarımıza özgürlük!

📍Göztepe Kampüsü 1 Mayıs alanı Taksim’dir iradesini gösterdikleri için hukuksuzca tutuklanan Marmaralı sıra arkadaşlarımızın adlarını ders gördükleri amfilere verdik. Sıra arkadaşlarımıza özgürlük! #HepsiniAlacağız
Öğrenci Faaliyeti(@ogrncifaaliyeti) 's Twitter Profile Photo

‘1 Mayıs’a Taksim’e Tutsaklara Özgürlük’ diyen Fatih halkından 1 Mayıs’ta tutuklanan 25’i üniversite öğrencisi 50 arkadaşımız için dayanışma eylemi.

📅 13 Mayıs Pazartesi
🕣19.30
📍Kocamustafapaşa Meydan

Mücadelemizle arkadaşlarımızı alacağız!

📍İnsan Hakları Anıtı

Üniversite tutuklanamaz! Arkadaşlarımızı alacağız!

📍İnsan Hakları Anıtı 1 Mayıs’ta direnişin kitabını yazan tutuklu arkadaşlarımıza kitaplarımızın kapaklarından sesleniyoruz. Üniversite tutuklanamaz! Arkadaşlarımızı alacağız! #HepsiniAlacağız #TaksimiÖzgürBırak #TaksimiSavunduk

📍Kabataş

1 Mayıs'a, Taksim'e, Tutsaklara Özgürlük!
Taksim Direnişi 9 No'luya Sığmaz!

📍Kabataş Üniversiteliler olarak 25'i sıra arkadaşımız, 50 devrimci için sokaklardan seslenmeye devam ediyoruz: 1 Mayıs'a, Taksim'e, Tutsaklara Özgürlük! Taksim Direnişi 9 No'luya Sığmaz! #HepsiniAlacağız #TaksimiÖzgürBırak
Politik Baykuş(@politikbaykus) 's Twitter Profile Photo

Rap sanatçısı Çağrı Sinci’den (Çağrı Sinci ) tutuklanan sıra arkadaşlarımız için destek videosu: “1 Mayıs’ta eylem yaptığı için tutuklanan gençlerin serbest bırakılmasını istiyoruz”