Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profileg

SUDA ZAM YOK İNDİRİM VAR! ⬇️

Söz verdik; suya %15 indirim yaptık.💧

▶️ Tüm detaylar

SUDA ZAM YOK İNDİRİM VAR! ⬇️ Söz verdik; suya %15 indirim yaptık.💧 1 Haziran'dan itibaren tarımsal sulamanın ücretsiz olması ve tüm su tarifelerine yüzde 15 indirim yapılması belediye meclisimizde oy çokluğu ile kabul edildi. Balıkesir'imize hayırlı olsun. ▶️ Tüm detaylar
Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Sayın Valimiz İsmail Ustaoğlu'nu ziyaret ederek 30-31 Mayıs tarihlerinde düzenleneyeceğimiz Balıkesir Dönüşüm Kongresi'ne davet ettim. İlgisi ve misafirperverliği için kendisine teşekkür ediyorum.

🗓️ Tarih: 29 Mayıs Çarşamba
🕐 Saat: 13.00-17.00
📍Yer: Edremit İlçe Ek Hizmet Binası

Balıkesir’imizin geleceğine hep birlikte yön vermek ve fikir alışverişinde bulunmak için hemşehrilerimizi Edremit Halk Günü buluşmamıza davet ediyorum. 🗓️ Tarih: 29 Mayıs Çarşamba 🕐 Saat: 13.00-17.00 📍Yer: Edremit İlçe Ek Hizmet Binası

Daha sağlıklı bir Balıkesir için çalışmalarımızı arttırıyoruz. 👨‍⚕

Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairemize bağlı ekiplerimiz, İl Sağlık Müdürlüğü iş birliği ile tehlikeli ve yaygın kadın hastalıklarından göğüs ve rahim ağzı kanserine yönelik ön tarama; 50 ve 70 yaş arasındaki

Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

2023-2024 sezonu Türkiye Süper Ligi'nde şampiyonluğa ulaşan #ŞampiyonGalatasaray 🏆 sporcularını, teknik kadrosunu ve tüm camiasını kutluyorum.🏆👏

Önümüzdeki sezon Avrupa kupalarında ülkemizi temsil edecek olan bütün kulüplerimize başarılar diliyorum.

Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Mersin'de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden yurttaşlarımıza Allah'tan rahmet, yaralı yurttaşlarımıza acil şifalar diliyorum.

Hemşehrilerimle hayırlarda aynı sofrada buluştuk. Büyüklerimizin hayır dualarını aldık, çocuklarımızla sevgi ve neşe dolduk. Allah yapılan tüm hayırları kabul etsin.

Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Altıeylül'de Halalca Mahallemizde at yarışı etkinliğine katılarak düzenlenen hayırda hemşehrilerimle aynı sofrada buluştuk. Allah yapılan hayırları ve ettiğimiz duaları kabul etsin.

Karesi'mizin Tatlıpınar Mahallesi'nde düzenlen hayır programında hemşehrilerimizle buluştuk. Allah yapılan hayırları ve ettiğimiz duaları kabul etsin.

Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Balya'mızın Yenikavak ve Ilıca mahallerinde hemşehrilerimizle buluşarak düzenlenen hayırlarda aynı sofrayı paylaştık. Yapılan hayırları ve edilen duaları Allah kabul etsin.

Kuvayi Milliye Şehri Balıkesir’imize, vatansever evlatlarının adını taşıyan çok özel bir müze kazandırdık. Balıkesir Lisesi Keşşaflar Müzemiz şehrimize hayırlı olsun. 🇹🇷

Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Bugün Kuvayi Milliye Şehri Balıkesir’imiz için çok özel bir açılış gerçekleştirdik. 🇹🇷 Vatan müdafaası yapmak için bir an düşünmeden cepheye koşan Balıkesir Lisesi Keşşafları onuruna Balıkesir Lisesi Keşşaflar Müzemizin açılışını gerçekleştirdik.
Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Kadın Kolları Genel Başkanımız ve Genel Başkan Yardımcımız Aylin Nazlıaka'ya ziyareti için teşekkür ediyorum.

Tüm hemşehrilerimizi 30-31 Mayıs tarihlerinde Avlu

Milli mücadelenin kongreler kenti olan Balikesir'imizde yeni bir başlangıç için ‘’Balıkesir Dönüşüm Kongresi’’ni gerçekleştireceğiz. Balıkesir'imizin temel sorunlarına ortak akılla çözümler üreterek hep birlikte karar alacağız. Tüm hemşehrilerimizi 30-31 Mayıs tarihlerinde Avlu
Ahmet AKIN 🇹🇷(@ahmetakin) 's Twitter Profile Photo

Erdek Motosiklet Derneği Başkanı Nihat Üner ve yönetim kurulu üyeleri ziyaretimize geldiler. Hep birlikte motorlarımıza binip şehir turu attık. 🏍️

Sahillerimizi yaz sezonuna hazırlıyoruz ☀️

Temizlik, bakım ve onarım çalışmalarımızı titizlikle sürdürüyoruz. Tuvalet, duş, iskelelerin kurulumunu gerçekleştiriyoruz.