Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profileg
Mehmet Nuri Ersoy

@MehmetNuriErsoy

Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanı / Minister of Culture and Tourism of The Republic of Türkiye

ID:1017013698823585792

linkhttp://instagram.com/mehmetersoytr/ calendar_today11-07-2018 11:52:15

5,8K Tweet

281,1K Takipçi

61 Takip Edilen

Follow People
Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın himayelerinde, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımıza ve kardeş topluluklarımıza yönelik önemli çalışmalar yapan Uluslararası Demokratlar Birliği (UID) Kapasite Geliştirme ve Eğitim Çalıştayı katılımcılarıyla bir araya geldik.

Kamu…

Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan’ın himayelerinde, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımıza ve kardeş topluluklarımıza yönelik önemli çalışmalar yapan Uluslararası Demokratlar Birliği (UID) Kapasite Geliştirme ve Eğitim Çalıştayı katılımcılarıyla bir araya geldik. Kamu…
Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Anayasa Mahkemesi Başkanı Sayın Kadir Özkaya’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Kendisine yeni görev sürecinde başarılar diledik.

Seddülbahir Kalesi Müze Yapısı Architizer A+ Awards finalinde!

Seddülbahir Kalesi Müze Yapısı Architizer A+ Awards finalinde! 'Bu topraklar üzerindeki hiçbir tarihin, hiçbir yaşanmışlığın mazide kalıp yitmesine müsaade etmedik, etmeyeceğiz.' diyerek 2015 yılında restorasyonuna başladığımız ve geçen yıl Cumhuriyetimizin 100. yılında ziyarete…
Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Ülkemiz çalışma hayatındaki en önemli değerin alın teri ve emek olduğu bilinciyle tüm çalışanların 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü en içten dileklerimle kutluyorum.

Şırnak’ta askeri aracın devrilmesi sonucu şehit olan kahraman Mehmetçiklerimiz Mustafa Şen ve Ensar Enes Ertaş’a Allah’tan rahmet, ailelerine sabır, yaralanan askerlerimize acil şifalar diliyorum.

Milletimizin başı sağolsun. 🇹🇷

Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Türkiye Otelciler Birliğinin (TÜROB) aylık bilgilendirme toplantısında sektör temsilcilerimizle bir araya gelerek değerlendirmelerde bulunduk. 2024 yılı hedeflerimize emin adımlarla ilerlerken ülkemizin turizmde yakaladığı büyük ivmeye katkı sunan tüm paydaşlarımıza teşekkür…
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı(@TCKulturTurizm) 's Twitter Profile Photo

Bakanımız Mehmet Nuri Ersoy, Bakanlığımızca yapılan incelemeler neticesinde, geçtiğimiz hafta sonu Antalya'da bir otelde milliyet farkı ücreti alındığına dair ilgili firmaya idari ceza verildiğini ve haksız yere alınan ücretin misafire iade edildiğini açıkladı.

F1 yarışları İstanbul’a geliyor!

Bakanımız Mehmet Nuri Ersoy, Formula 1 yarışlarının 2026 yılı itibarıyla Türkiye'ye getirilmesiyle ilgili kontratlama sürecinin başlayacağını açıkladı.

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı(@TCKulturTurizm) 's Twitter Profile Photo

Türkiye turizmde fark yaratıyor!

Türkiye turizmde fark yaratıyor! Pazar ve ürün çeşitlendirme çalışmalarımız ile dünya çapında yürüttüğümüz yoğun ve etkili tanıtım kampanyalarımızın meyvelerini rekor büyüme oranlarıyla alıyoruz. 2024'ün ilk çeyreğinde ziyaretçi sayımız %16.7 artarak 9 milyon 68 bine yükseldi.
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı(@TCKulturTurizm) 's Twitter Profile Photo

2024'ün ilk üç ayında Türkiye turizm tarihinde bir rekor kırarak 8.8 milyar dolar gelir elde ettik! Geçen yılın aynı dönemine göre elde ettiğimiz artış ile sektördeki başarımızı pekiştiriyoruz.
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı(@TCKulturTurizm) 's Twitter Profile Photo

Uluslararası dijital bir seyahat şirketi olan Booking’in Türkiye'deki faaliyetlerinin Bakanlığımızca engellendiği iddiaları asılsızdır.

Firma 2015 yılında açılan dava sonucunda alınan mahkeme kararı gereği, ülkemizde faaliyet göstermemektedir.

Türk vergi ve tüketici mevzuatına…

Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

2024 yılının ilk çeyreğinde turizmde ülkemizin yakaladığı büyük ivmeyi Atatürk Kültür Merkezi’da düzenlediğimiz basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaştık.

2024 yılının ilk çeyreğinde turizmde ülkemizin yakaladığı büyük ivmeyi @AkmIstanbul’da düzenlediğimiz basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaştık. Yıl sonu hedeflerimize emin adımlarla ilerliyoruz. Türkiye turizmde hedef yükselterek yeni zirvelere ulaşıyor!
Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

İmkansızlıklar içinde umudu silah edinen kahraman milletimizin yazdığı büyük destan Zaferi’nin 108’inci yıl dönümünü kutluyorum.

İmkansızlıklar içinde umudu silah edinen kahraman milletimizin yazdığı büyük destan #KutülAmare Zaferi’nin 108’inci yıl dönümünü kutluyorum. Bu eşsiz zaferin mimarı Halil Kut Paşa başta olmak üzere tüm şehit ve gazilerimizi rahmetle ve minnetle anıyorum.
Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Yunanistan ile kültürel bağlarımızı güçlendiriyoruz...

Ortak bir çalışmayla sahneye taşıdığımız tiyatro temsiliyle Ege'nin iki yakasını bir araya getiriyoruz...

İnsan doğasının derinliklerine inerek evrensel duyguların keşfedilmesine imkân sunan 'i bugün…

Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Dünya Fikri Mülkiyet Günü kutlu olsun...

Dünya Fikri Mülkiyet Günü kutlu olsun... Telif haklarının sürdürülebilir kalkınmaya ve ülkemizin kültür-sanat hayatına katkısını artırmak üzere çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Fikri mülkiyetin temsil ettiği değerleri koruma, yaygınlaştırma ve geliştirme noktasında…
Mehmet Nuri Ersoy(@MehmetNuriErsoy) 's Twitter Profile Photo

Yeni bir kültür ve sanat mekânı olarak Ankara'mıza kazandırdığımız Cumhuriyet Müzesi 'ta çok özel bir serginin açılışını gerçekleştirdik.

Bir çınar tasviriyle yansıtılan baba figürü kaybının üç kuşak kadın üzerindeki etkisini anlatan 'Devr-i Amber' sergisi bugün…