KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profileg
KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️

@KriptoFati

Believe in #Bitcoin | Early Investor of #Blockchain | Experienced #Crypto Trader | Advisor for #Web3 Start-ups | English Account @CryptoFati

ID:987303846534942720

linkhttp://linktree.com/KriptoFati calendar_today20-04-2018 12:15:55

51,4K Tweets

105,6K Followers

869 Following

KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profile Photo

Etkinlik bitiyor ben daha yeni geldim. 1 saatlik yol 6 saat sürdü. Ne metro var ne taksi. Yollar hala göl. 100 katlı bina dikersin ama cenazene işte böyle ben gelirim sevgili Dubai.

account_circle

Blastoff yatırımını yaptık beklemeye geçtik. Popüler ağ Blast nin çiçeği burnunda Launchpad i BLASTOFF bakalım yüzümüzü güldürecek mi.

KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profile Photo

Türklerin fiyat algısının nasıl bozulduğunu ve işletmelerin bunu nasıl kötüye kullandığını size küçük bir örnekle anlatayım. Suudi Havalimanındaki Dunkin da 2 donut 1 cappuccino 16 riyal. Evet 16. Yani 140 lira.

account_circle

Biz de geçen ay karar aldık et ise et en iyisinden alıp evde yiyeceğiz. Çıkmıyoruz dışarı. Çıkanı da tutmuyoruz. 2 kahve 1 tatlıya 600 lira isteyen işletmelere de kafam girsin yeter artık.

KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profile Photo

beklenti dahilinde açtı. 45$ a bir satış emri koydum. Nakit bu aralar hepimize iyi gelir. ve nin ekmeğini yemeye devam edeceğiz.

account_circle

Suudi twitlerinin altına onlarca Suud gelmiş bize sallıyorlar. Durduk yere diplomatik kriz çıkacak. Neyse siliyorum twitleri adamlar Türklerden baya baya nefret ediyor.

KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profile Photo

Uçuşunuzu gece yapacağız dedi Suudi yetkili. O zamana kadar terminalden çıkamazsınız diyor. Şu şekil takılıyorum Damman’da.

account_circle

Uçuş iptal. 250 kişi Damman’da mahsur kaldık. Terminale bile almadı Suudi’ler bizi. Otobüste bekliyoruz. Olum ben ne yaşıyorum şu an ya.

KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profile Photo

Kule izin vermedi inemedik. 7 saattir Suudi Arabistan’dayız. Allahım bari Umre’den say da bu gelişim boşa gitmesin.

account_circle

OMNI, 3 Milyar $FDUSD kilitli varlığa ulaşarak Binance Launchpool tarihine geçti. Neredeyse tüm Launchpool ların başarılı olması fiyatına da yansıdı.

KriptoFati | TOKEN2049 Dubai ✈️(@KriptoFati) 's Twitter Profile Photo

Evet uçağım rötar yapmadı sanırım suya yumuşak iniş düşünüyor THY.. Neyse korkudan erken gelmişim birkaç İstanbul Havalimanı ne kadar pahalı videosu çekeyim bari vakit geçer.

account_circle

Başıma ne geleceğini bile bile Dubai uçağıma doğru gidiyorum. Tek tesellim sabaha karşı varacak olmam. Bakalım bizim uçağı kaldıracaklar mı..

metin cihan(@metcihan) 's Twitter Profile Photo

Bize yalan söylediler.

Bize yalan söylediler. Maalesef, Ticaret Bakanlığı'nın 'İsrail ile ticareti kısıtlama' açıklamasının gerçeği yansıtmadığını tespit etmiş bulunuyorum. Aşağıda kanıtları sunuyorum. Bildiğiniz gibi, İsrail'e düzenli gönderdiğimiz ürünlerden biri çimento idi. Hatta şöyle de…